معرفی کتاب گاو بنفش

7 آبان 1400 نویسنده: اعظم بجاری

کتاب گاو بنفش یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه کسب و کار است که با ارائه نظریه منحصر به فرد گاو بنفش، دید شما را نسبت به دنیای کسب و کار و شیوه‌های کسب در آمد تغییر می‌دهد.


معرفی کتاب قوی سیاه

7 آبان 1400 نویسنده: اعظم بجاری

کتاب قوی سیاه یکی از بهترین کتاب‌ها برای تغییر طرز تفکر انسان‌ها درباره وقوع اتفاقات ناگهانی و غیرمنتظره و تاثیر آنها است که دیدگاه ما را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد.


معرفی کتاب قبایل

7 آبان 1400 نویسنده: اعظم بجاری

کتاب قبایل یکی از کتاب‌های جذاب و خواندنی ست گادین در حوزه موفقیت در مدیریت کسب و کار و رهبری موثر است که خوانندگان زیادی در سراسر دنیا دارد.


نقش کلیدی استوری تلینگ در کسب و کار

5 آبان 1400 نویسنده: اعظم بجاری

استوری تلینگ یا داستان‌سرایی که در ادامه آن را به‌طور کامل معرفی می‌کنیم، ابزاری مهم برای برقراری ارتباط است. تا جایی‌که آن را ارتباط دهنده بین نسل‌ها می‌دانند.


متد ARMM چیست و چه مفهومی دارد؟

5 آبان 1400 نویسنده: سینا (مطهر) اکبر

تبلیغات یکی از شاخه‌های اصلی کسب و کار است که در دیده شدن و رشد یک برند تاثیر بسزایی دارد. در این مطلب درباره متد ARMM صحبت می‌کنیم. این متد کمک می‌کند تا مخاطبان با تماشای تبلیغات با نام تجاری و فعالیت یک کسب و کار آشنا شده و در نهایت به مشتریان و یا دنبال کنندگان آنها تبدیل شوند.


منظور از اهداف SMART چیست و یک هدف چه ویژگی هایی دارد؟

5 آبان 1400 نویسنده: سینا (مطهر) اکبر

هر شخصی در زندگی خود اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی دارد که برای دستیابی به آنها باید برنامه ‌ریزی دقیقی داشته باشد. اما آیا تاکنون از خود سوال پرسیده‌اید چه اهدافی هستند که دقیقا محقق می‌شوند؟ ما در این مطلب شما را با مفهوم اهداف SMART آشنا می‌کنیم. درواقع اهداف اسمارت کمک می‌کنند تا هدف‌ها و گام‌های رسیدن به اهداف نتیجه بخش باشند.


هرآنچه که باید از بازاریابی شبکه ای بدانید

5 آبان 1400 نویسنده: نردبون

بازاریابی شبکه ای یک مدل تجاری است که بر مبنای فروش یک به یک نمایندگان مستقل صورت می گیرد. در این نوع تجارت می توان به صورت دورکاری هم فعالیت کرد و به منظور توسعه کسب و کار میتوان با شرکای تجاری و حتی فروشندگان نیز همکاری داشت.